Okay. Here is the thing. I may look outgoing or unstable; I may also look playful or like a party girl; in fact, I’ve gone clubbing no more than five times within seven years. I went there as a gym thing when I was twenty, now I go to a real gym instead. 我不去東區鬼混,可是我會去東區吃東西和逛街;我不去夜店;但是這並不代表我必須穿的很宅的在路上走動;我會晚睡,這並不代表我都在外面很忙,要忙到三更半夜

 

有些男人喜歡表現自己幽默風趣的一面,但是有時會一整個讓人覺得不舒服、不愉快男人的最高境界,是可以自在從容地,把自己當成是生活中的題材,幽自己一默,更好的是,還可以接受別人對自己的幽默,而不是拿別人,甚至是你面前心儀的女人當做題材,展現自己的過人之處,幽別人一默所以,下次除非是你在夜店遇到我,或者是我約你去夜店,請不要在我跟你不熟的情況之下說"你常去夜店吼?"(這句對他們來說是肯定句),或者是"那裡是你鬼混的地方吼~"(這句也是肯定句)通常也只有不熟的人會出現這種幾近白目的對話

 

There’s no way I can force how others want to think of me, but it is nearly always beneficial, especially for men, to be open minded, and DO NOT prejudge other people, base on your shallow life experience or male chauvinism thing, before you know more about anyone. If you COULDN'T HELP but want to deem I am like that, just shut the fucxxng up.

 

好了,我又發作了

arrow
arrow
    全站熱搜

    卡洛琳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()